«Аптека Доброго Дня» отримала нагороду за підтримку дитячої кардіології

Фігуранти 1

  • Аптека Доброго Дня Аптека Доброго Дня

Мережа «Аптека Доброго Дня» повідомила, що її благодійний проєкт «Сильні серця», створений для допомоги Центру дитячої кардіології та кардіохірургії, переміг у номінації «Соціальна відповідальність» на конкурсі PR-кейсів від Marketing Media Review. 

Ініціатива, яка стартувала у березні 2024 року, передбачає перерахування 2 грн з кожної проданої одиниці певних косметичних брендів до благодійного фонду «Дитяче серце», що допомагає Центру дитячої кардіології забезпечувати дітей серцевими імплантами. Завдяки цьому партнерству дві дівчинки віком 9 та 14 років із Київської та Чернігівської областей, 12-річний хлопчик з Одещини та 10-річна дівчинка з Донеччини отримали серцеві імпланти та шанс на здорове й повноцінне життя.

У компанії зазначили, що ця відзнака є важливим визнанням для українського бізнесу та подякою кожному клієнту, який підтримав проєкт.

«Проєкт триває — він наша цінність і гордість, щоденна подяка кожному, хто рятує серця дітей. Дякуємо лікарям, нашим сильним діткам, клієнтам і команді, яка реалізує цю ініціативу!» — зазначають в «Аптеці Доброго Дня».


Джерело: thepharma.media