Анна Захараш приєднується до Ради директорів «Дарниці», щоб курувати стратегічну маркетингову трансформацію і розвиток бренду

Фармацевтична компанія «Дарниця» розширює Раду директорів і зосереджує зусилля на стратегічному маркетингу та позиціонуванні бренду. Цей напрям очолюватиме Анна Захараш, фахівець з маркетингових та репутаційних комунікацій з міжнародним досвідом та найвищою кваліфікацією.

«Дарниця» – лідер української фармацевтичної галузі, що продовжує розвивати охорону здоровʼя завдяки розробці та виробництву сучасних і якісних лікарських засобів. Рада директорів «Дарниці», розуміючи важливість стратегічних комунікацій та побудови довіри до бренду, розпочинає етап трансформації маркетингу для більш ефективної роботи зі споживачами та гравцями ринку. Саме для цього склад Ради було доповнено посадою директора, що опікуватиметься відповідним напрямом.

«Ми раді вітати Анну в нашій команді. Її великий досвід та стратегічне бачення – це саме те, що нам потрібно, щоб підняти бренд «Дарниця» на нову висоту. Впевнений, переосмислення маркетингового підходу під керівництвом Анни зміцнить нашу позицію лідера фармацевтичної галузі», – зауважив Гліб Загорій, голова Ради директорів компанії «Дарниця».

Анна прокоментувала початок нової сторінки у своїй кар’єрі: «Я з задоволенням приєднуюсь до високопрофесійної команди у новій для себе ролі. Для мене важливо, що «Дарниця» не тільки бездоганний виробник лікарських засобів, а й компанія, що багато інвестує в здоров’я нації».

Довідково. Анна Захараш – професіонал у сфері PR та маркетингу, експертка з антикризових комунікацій та репутаційного менеджменту. Вона має понад 20 років досвіду управління інтегрованими комунікаціями, має дипломи Chartered Institute of Public Relations та Chartered Institute of Marketing, закінчила Executive MBA у Sheffield University зі спеціалізацією в маркетингу.

Анна була визнана найкращим PR-директором України у 2020 році за версією видання MMR; її проєкти отримали численні нагороди, включаючи European Excellence Award, SABRE та Effie. З 2016 до початку 2024 року Анна була директором із корпоративних комунікацій у «Київстар», що входить до міжнародної групи VEON.


Джерело