Pfizer лякає нас «довгим» ковідом

Фігуранти 1

  • Pfizer Pfizer

В останньому маркетинговому відео фармгіганта, який все ще не може змиритися з падінням попиту на свої ковідні вакцини, зображено хворих на COVID-19, що шукають відповіді у вчених.

Хоча рівень зараження коронавірусом і госпіталізацій продовжує падати, випадки тривалого захворювання на COVID, схоже, повільно зростають — принаймні у американських регуляторів. За даними Центрів з контролю та профілактики захворювань США, частка дорослих американців, які перенесли тривалий COVID-19, зараз коливається близько 17,4% — порівняно з 15% у минулому році (ця статистика ґрунтується на опитуваннях).

На сьогоднішній день не існує схвалених FDA методів лікування так званого довгого COVID-19 – стану, який, як стверджують, може проявлятися будь-яким із понад 200 симптомів.

Це лягло в основу сюжету контент-кампанії «Шановний науковець» (ʼDear Scientistʼ), замовленої американським фармгігантом студії BG BrandLab Boston Globe. Героїня одного з таких відео – стражденна жінка з симптомами та пульскоксиметром, яка сама собі діагностувала «довгий» ковід – скаржиться на свій стан та чекає порятунку від вчених фармкомпанії.

Pfizer у відповідь організувала їй зустріч з керівником відділу розробки антивірусних препаратів Pfizer, яка очолює програму з розвитку COVID-препаратів Дженніфер Хаммонд.

Коли Хаммонд запитала хвору, що її команда повинна знати про тривалий COVID, та відповіла, «що ми живі, ми пережили інфекцію, але ми не живемо, ми дуже сподіваємося, що хтось прийде і допоможе нам повернутися до нормального життя».