Британська компанія, яку останні 12 років очолює Паскаль Соріо, демонструє стрімкий розвиток, тож ставить собі амбітну мету: за шість років підвищити цільовий дохід до 80 мільярдів доларів США.
Десять років тому, коли справи AstraZeneca йшли не так вже й добре, її новий генеральний директор Паскаль Соріо представив сміливий план збільшити дохід компанії до 2023 року до $45 мільярдів. І минулого року ця мета була досягнута: обсяг продажів склав $45,8 мільярда
Підбадьорений своїм успіхом, Соріо підвищив планку. Тепер AstraZeneca оприлюднила свій новий план збільшити свій дохід до $80 мільярдів до 2030 року. Щоб стимулювати зростання, компанія планує випустити до кінця цього десятиліття 20 нових препаратів, хоча нещодавно планувала тільки 15.
У своєму релізі Соріот заявив про «нову еру зростання» компанії, додавши, що багато нових ліків AstraZeneca матимуть потенціал для отримання доходу понад $5 мільярдів у піковий рік.
Цифра $80 мільярдів – виняткова: минулого року серед фармкомпаній лише Johnson & Johnson перевищила цю позначку, досягнувши обсягу продажів у $85,2 мільярда, включно з внеском медтехнічного бізнесу. Roche змогла заробити у 2023-му $65,3 мільярда, а AstraZeneca посіла лише сьоме місце у рейтингу за доходів у фармгалузі. Щоб досягти $80 мільярдів виручки, компанія має зростати в середньому на 8% на рік.
У той же час AstraZeneca має один з найрізноманітніших продуктових портфелів у фармацевтичній галузі, куди увійшло 12 блокбастерів за показниками продажів минулого року. Її найсильніші напрямки – онкологія й орфанні захворювання – цілком здатні задовольнити зростаючі амбіції Соріо. Який, до речі, за 12 років свого перебування на посаді гендира збільши вартість AstraZeneca з $59 мільярдів до поточних $238 мільярдів.