Вітчизняна фармкомпанія та кіносервіс MEGOGO запустили інформаційний спецпроєкт «Спонсор хепіендів – допиті антибіотики».
Як заявляється, мета цієї ініціативи — вберегти людей від антибіотикорезистентності та нагадати про одне з ключових правил застосування лікарських засобів.
«Спецпроєкт «Спонсор хепіендів – допиті антибіотики» відбудеться в межах глобальної інформаційної кампанії «Антибіотики за правилами», покликаної припинити хаотичне приймання антибіотиків, збільшити рівень обізнаності українців про антибіотикорезистентність», — пояснються у пресрелізі фармвиробника.
Щоб привернути увагу до проблеми антибіотикорезистентності та підвищити обізнаність українців про правила застосування антибіотиків, автори проекту зібрали найцікавіші фільми з хорошим фіналом на платформі MEGOGO.
На їхню думку, це має натякати глядачу на те, що щасливий фінал можливий не лише у фільмах, а й у реальному житті, якщо дотримуватися правил прийому антибіотиків.