FDA взяло під контроль поширення дезінформації про ліки в інтернеті

Регулятор опублікував проект інструкцій щодо того, як фармацевтичні компанії можуть виправити брехню, що поширюється в Інтернеті про їхні медичні продукти.

Проект інструкцій, представлений у формі запитань і відповідей, оновлює версію такого документу від 2014 року.

Відповідно часу, акцент в ньому зроблено на соціальних мережах. Агентство пояснює, як компанії можуть спростовувати твердження медичних працівників або знаменитостей, які роблять неправдиві заяви в Інтернеті, наприклад, неправомірно стверджуючи, що певні ліки для контролю рівня холестерину можуть спричинити хворобу Альцгеймера, або неправдиво стверджуючи, що конкретний препарат не має побічних ефектів тощо.Відповідь виробника в таких випадках повинна «чітко ідентифікувати як конкретну дезінформацію, так і конкретне незалежне повідомлення третьої сторони в Інтернеті».

Загалом проект пропонує 13 прикладів того, коли індивідуальні відповіді компаній тим, хто поширює неправдиві або оманливі заяви в Інтернеті, не будуть суперечити правилам FDA, а також три інших приклади, коли компанії можуть не втручатися – наприклад, коли знаменитість або якась інша окрема особа поділилася своїм досвідом або особистою думкою щодо конкретного препарату. Втім, в останньому випадку, компанії можуть зробити більш загальні заяви.


Джерело: thepharma.media